תחום עיצוב פנים במרכז מכיל חלק גדול של מתן פתרונות עיצוב למשרדים וגורמים עסקיים. באזור המרכז ישנם מספר רב של עסקים במגוון רחב של תחומים הנזקקים לשירותי עיצוב משרד. בעולם העסקי כיום זה כבר מובן שביצוע עיצוב משרד הוא חיוני ביצירת סביבה יעילה ונעימה לעובדים וללקוחות העסק. עיצוב משרד, בשונה מסגנון עיצוב הבית, צריך להתבצע בצורה התואמת לפעילות העסק ומושכת בו זמנית. עיצוב פנים הוא ללא ספק גורם מכריע להצלחתה של חברה, לכן זה בהחלט ראוי לקחת ייעוץ של אנשי מקצוע, מעצבת פנים במרכז או מעצבי פנים במרכז, בכדי לעשות את עיצוב המשרד כמו שצריך.

למה לשכור מעצבת פנים במרכז לעיצוב המשרד ?

משרד מתוכנן היטב עלול לעלות קצת יותר, אבל בטווח הארוך זה יהיה הרבה יותר זול מאשר לעבוד במשרד שלא תוכנן כראוי. עיצוב משרד כושל מוסיף לאי תפקוד ואף מעכב משימות בסיסיות. עיצוב משרד נכון ויעיל מייצר אווירת עבודה טובה ומעניק מרץ לעובדים. לא סתם היום חברות גדולות וחברות סטארט-אפ קטנות רק מגדילים את תקציב העיצוב שלהם מתוך ההבנה הזאת, ושוכרים אנשי מקצוע כגון מעצבת פנים במרכז להבטחת איכות הביצוע.

עיצוב משרד צריך להתבצע לפי 4 הנחיות מרכזיות:

  1. השג כמה שיותר אור במשרד – בימינו, רוב העובדים מבלים את מרבית הזמן שלהם במשרד ליד המחשב, כאשר מרבית העמדות חשוכות מדי. לחוסר אור יש השפעה שלילית על מצב הרוח והפריון של העובדים. ולכן חשוב להאיר את המשרד באור טבעי ובתאורת משרד כמה שיותר. ככל שהמשרד מואר יותר כך המשרד יפיק יותר תועלת מהעובדים וההפך. תאורת משרד היא יתרון שהרבה מעצבי פנים במרכז בוחרים להתעלם כאשר הם מבצעים עיצוב פנים במרכז למשרדים, אבל, זה דווקא צריך להיות אחד השיקולים העיקריים של כל מעצבת פנים במרכז בעת עיצוב משרד. יותר אור במשרד יכול לעשות הבדל גדול. יש מספר רב של מחקרים המראים קשר בין שיפורי הפרודוקטיביות של עובדים עם אור. יותר אור גם יפחית את עייפות העין ותלונות על כאבי ראש. חשוב להשיג מספיק תאורת משרד ואם אפשר, גם ליצור מקורות אור טבעיים של חלונות גדולים.
  2. יש ליצור הבדלה בין מרחבים במשרד – מאוד חשוב שבעת ביצוע עיצוב משרד יקבעו מרחבים שונים שהיו ברורים מבחינת ההפרדה ביניהם. חשוב שיהיה ברור איפה הן עמדות העבודה, המטבח, חדר הישיבות, חדר המנהל וכו'. ההפרדה הזאת מאפשרת לעובדים לשמור על הסדר במשרד ומהצד המנטאלי לדעת מה עליהם לעשות כאשר הם נמצאים בכל חלק. למשל, כאשר העובד נמצא באזורי עמדות העבודה הוא יודע שעליו לעבוד ולא לשוחח שיחות פרטיות, וכאשר הוא נמצא באזור ההפסקה או המטבח זה הזמן שלו לעסוק בנושאים אישיים. על ידי הפרדה ניתן גם להשיג שינוי נוף במתחם קטן יחסית. גיוון הוא מרכיב חשוב של עיצוב פנים במרכז.
  3. השיגו עיצוב משרד שמעודד סדר וניקיון – כאשר זה מגיע למשרדים בכללי, ולמשרדים קטנים בפרט, חשוב לבצע עיצוב משרד שיאפשר אווירה של ניקיון וסדר. בין אם למשרד מגיעים לקוחות או בין אם זה משרד בו מתבצעת עבודה אינטנסיבית חשוב שהעמדות והחלל של המשרד יהיה מסודר ונקי ככל האפשר. זה תורם לפרודוקטיביות. עיצוב פנים במרכז למשרדים מכוון לשיפור העבודה כמה שניתן. זה חיוני כדי לשמור על מקום העבודה שלך ללא עומס, מאורגן ומסודר. זה מדהים כמה מהר משרד נקי ומסודר יכול להפוך לאזור סופת הוריקן. לכן חשוב שהסדר והניקיון יהיה מובנה בתוך העיצוב. דרך מתוחכמת של עיצוב פנים במרכז להשגת סדר וניקיון אלו פתרונות אחסון מעניינים שמסייעים לעובדים לשמור על סדר וניקיון. רצוי להתייעץ עם מעצבת פנים במרכז או לברר אצל פורום עיצוב פנים לגבי פתרונות אחסון.

השקיעו בריהוט – בטווח הארוך, חשוב לבחור ריהוט איכותי. למרות שיש אפשרויות לחסוך בכסף בעת ביצוע עיצוב משרד, הריהוט לא צריך להיות אחד מהם. אתה והעובדים שלך מבלים חלק ניכר מהיום במשרד ולכן חשוב שהרהיטים יהיו באיכות טובה. כדאי להשקיע בכיסאות, בשולחנות ובציוד המטבח על מנת להבטיח איכות עבודה לעובדים שלכם. זה ישתלם בטווח הארוך. גם מבחינת אביזרי טכנולוגיה רצוי להשקיע. השתמשו בטכנולוגיה כדי להפוך את העבודה במשרד לקלה יותר. מחשבים באיכות, אמצעי תקשורת איכותיים ועוד.